Activiteiten "Hoe bereken ik mijn uurtarief?" Wkkgz

Ledenservice

De contributie voor de periode van 1 januari 2017 tot en met 31 december 2017 is vastgesteld op € 49,95. Het contributiebedrag kan via onze website worden voldaan via de menuoptie 'Lidmaatschap » Aanmelden'.

Verzekeringen

BMS-leden kunnen voor € 99,00 per jaar (1 januari - 31 december) een aanvullend verzekeringspakket (met Europese dekking) afsluiten via Balens Verzekeringen. Dit pakket bestaat uit een beroeps-, bedrijfs- en productaansprakelijkheidsverzekering én een rechtsbijstandverzekering met een eigen risico van € 0,00. Uw polis bij Balens geeft u volledige bescherming met ongelimiteerde rechtsbijstand voor de Wkkgz. In combinatie met de Wkkgz-registratie zijn de kosten € 86,00 per jaar (+ € 44,00 voor de Wkkgz-registratie).

Message

De Message is het verenigingsorgaan van de BMS. Het verschijnt 4x per jaar en behandelt een breed spectrum aan onderwerpen op het gebied van massage en sportverzorging voor zowel studenten als ervaren masseurs.

Activiteiten

De BMS organiseert regelmatig activiteiten. Deze variëren van oefensessies gericht op studenten tot lezingen en/of workshops over interessante en actuele onderwerpen in ons vakgebied. Hoewel meestal toegankelijk voor iedereen kunnen BMS-leden vaak gratis, of tegen een sterk gereduceerd tarief, aan deze activiteiten deelnemen.

Wkkgz

De overheid wil dat iedereen goede zorg krijgt. Daarom heeft de overheid wettelijk vastgelegd wat goede zorg precies inhoudt. En wat er moet gebeuren als mensen een klacht hebben over de zorg. Dit staat in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Via de BMS kunt u voldoen aan de eisen van deze wet.