Activiteiten > Activiteit

BMS examentraining

Tijdens deze training gaan wij onder begeleiding van twee docenten/examinatoren de puntjes op de 'i' zetten om (extra)goed voorbereid naar het examen te kunnen. Tijdens deze bijeenkomst zullen wij het examenprotocol doornemen aan de hand van een examen en de criteria van de eindtermen met de studenten bespreken.

Het meenemen van modellen is niet toegestaan, er wordt onderling geoefend.

Deze bijeenkomst is uitsluitend toegankelijk voor leden van onze belangenvereniging.

Afmelden voor deze activiteit kan tot 7 dgn. voor aanvang. Daarna zullen de kosten voor deze cursus in rekening worden gebracht.

Waar, wanneer en hoeveel

Deze activiteit vindt plaats op 6 juni 2020 bij IVS Opleidingen in Dordrecht (Spuiweg 105, 3311 GT). De activiteit begint om 09:30 uur wordt om 12:30 uur afgesloten.

Deelname aan deze activiteit kost € 20,00 voor BMS-leden en € 60,00 voor niet-leden.

Aan- en afmelden

Aanmelden voor deze activiteit kan via de groene knop onder het aanmeldingenoverzicht. Er is ruimte voor maximaal 20 deelnemers aan deze activiteit. Bij minder dan 8 deelnemers behoudt de BMS zich het recht voor deze activiteit te annuleren. Afmelden voor deze activiteit kan (kostenloos) tot 09:30 uur op 30 mei 2020.

Aanmeldingen
Naam Aanmelddatum Actie(s)