Behandelaar

Opleider

Ondernemer

Welkom bij dé Belangenvereniging BMS

Voor actuele onderwerpen, tips of vragen over het BMS-lidmaatschap verwijzen wij je graag naar ons Blog.

De Belangenvereniging voor Beroepsbeoefenaars in de Massage- en Sportverzorgingsbranche (BMS) is opgericht in 1992. Het hoofddoel van de vereniging is belangenbehartiging van de aangesloten leden en het op peil houden en verbeteren van de kwaliteit van alle beroepsbeoefenaars in onze branche.

Ben jij een beroepsbeoefenaar in de massage- en sportverzorgingsbranche?
Word lid, voel je veilig en deel je mening!

Kwaliteit

Wij dragen onze kwaliteitscriteria actief naar buiten om deze breed kenbaar te maken onder onze leden. Tevens controleren wij op de naleving van de Beroeps- en Gedragscode. Wij streven als branchevertegenwoordiger naar een gevestigde naam binnen de branche die staat voor kwaliteit.

Erkenning

Daarbij oefenen wij invloed uit op het landelijk beleid met betrekking tot de (sport)gezondheid(s)(zorg) en zetten wij ons in voor de maatschappelijke erkenning van het beroep. De massagesector werkt in het verlengde van de gezondheidszorg en speelt een essentiƫle ondersteunende rol in het ontlasten van ander zorgpersoneel zoals fysiotherapeuten, artsen en psychologen. Onze branche voorziet in een relevante maatschappelijke behoefte!

Ondersteuning

De BMS draagt actief bij aan de positionering en profilering van onze beroepsgroep door leden te ondersteunen middels ons BMS-Register en onze Branche-erkenning. Door de bekendheid van de belangenvereniging te vergroten wordt gewerkt aan de her- en erkenning van het vakgebied.

Op zoek naar een vakkundige en gekwalificeerde behandelaar die staat voor kwaliteit en BMS-erkend is?
Neem dan een kijkje in ons BMS-Register.