Aspirant-lidmaatschap

Dit lidmaatschap is speciaal voor studenten! Gebruik het onderstaande formulier om je als student (gratis) aan te melden als aspirant-lid van de Belangenvereniging BMS.

van, van der
3360 AA

Bestanden

Alleen (aankomende) studenten in de massage- en sportverzorgingsbranche kunnen aspirant-lid worden. Om dit aan te kunnen tonen dien je onderstaand één of meerdere bestanden te uploaden. Denk hierbij aan een foto of scan van een inschrijfformulier, een bevestiging of iets vergelijkbaars.

De maximale bestandsgrootte is 5 MB (per bestand).