Kwaliteitskeurmerk

Een belangrijk doel van onze belangenvereniging is het op peil houden en verbeteren van de kwaliteit van de massage- en sportverzorgingsbranche. Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft de controle op en de erkenning van alle exameninstanties en vrije beroepen losgelaten. Daarom is het van het grootste belang dat wij als branchevertegenwoordiger aangeven aan welke kwaliteitseisen een onderneming, opleider en afgestudeerde masseur dient te voldoen. Derhalve hebben wij een erkenningsreglement opgesteld voor ondernemingen (MKB) en opleidingsinstituten.

Erkend worden door de branche, dat geeft een goed en veilig gevoel! Overtuigd van de kwaliteit van jouw onderneming (MKB) of opleidingsinstituut? Vraag dan onze branche-erkenning aan en laat zien dat cliƫnten en/of studenten bij jou aan het juiste adres zijn!

Als afgestudeerde masseur/behandelaar kan je regulier lid worden van onze belangenvereniging. Kijk dan bij lidmaatschap voor meer informatie.

Meer informatie over de branche-erkenning vind je bij 'Ondernemer' en 'Opleider'.