Belangenvereniging voor Beroepsbeoefenaars in de Massage- en SportverzorgingsbrancheInloggen

Lidmaatschap

Iedereen die gediplomeerd werkzaam is in de massage- en/of sportverzorgingsbranche kan lid worden van de Belangenvereniging BMS voor slechts € 59,95 per jaar. Als branchevertegenwoordiger hebben wij in overleg met diverse partijen bepaald aan welke kwaliteitseisen een beroepsbeoefenaar dient te voldoen, zie Reglement voor Behandelaars.

Twijfel je over jouw kwalificaties of heb je een vraag? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op, wij helpen je graag!

Regulier of Duo-lidmaatschap

Het BMS-lidmaatschap is uit te breiden met een verzekeringspakket van Balens (+ € 91,00 per jaar) en een erkende Wkkgz-registratie bij Klachtenportaal Zorg (+ € 47,95 per jaar). Deze bedragen zijn exclusief € 10,00 bemiddelingskosten.

Message-lidmaatschap

Wil je alleen ons vakblad 'Message' 3x per jaar ontvangen, dan kan dit voor € 25,00. Dit type lidmaatschap is niet uit te breiden.

Voordelen BMS-lidmaatschap
  • Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de branche.
  • Ontvang ons vakblad de 'Message'.
  • Promoot jezelf als behandelaar middels het BMS-Register en laat je kwaliteit zien.
  • Sluit je aan bij ons massageteam, dé kans om ervaring op te doen.
  • Neem gratis of tegen een gereduceerd tarief deel aan diverse activiteiten.
  • Een eigen BMS-account met toegang tot belangrijke documenten en het digitale Message-archief.
  • Korte lijnen met onze administratie die goed bereikbaar is en jou graag helpt. Uiteraard beantwoorden wij ook alle vakinhoudelijke vragen.
  • Maak als BMS-lid gebruik van onze klachtenregeling en -functionaris.
  • Profiteer van collectieve kortingen en sluit als gekwalificeerd behandelaar het verzekeringspakket van Balens af.
  • Mogelijkheid om tijdens jouw opleiding een studentverzekering af te sluiten voor al je proefbehandelingen.
  • Breid jouw verzekeringspakket uit met een Wkkgz-registratie bij Klachtenportaal Zorg.
  • Download gratis jouw persoonlijke website-badge.

Een BMS-lidmaatschapsperiode loopt van 1 januari tot en met 31 december. Eerder lid worden is mogelijk onder de onderstaande voorwaarden:

• Bij aanmelding vóór 1 juli is de volledige jaarcontributie verschuldigd en is er geen verlengingsverplichting.
  • Bij aanmelding op of ná 1 juli is de helft van de jaarcontributie verschuldigd en is er een verlengingsverplichting van minimaal één jaar.
  • Bij aanmelding op of ná 1 november is er geen contributie meer verschuldigd voor het lopende jaar maar is er een verlengingsverplichting van minimaal één jaar.

Beroeps- en Gedragscode

Als een van de grootste belangenverenigingen op het gebied van massage en sportverzorging in Nederland hebben wij onder meer het op peil houden en verbeteren van de kwaliteit binnen de massage- en sportverzorgingsbranche ten doel gesteld. Als onderdeel hiervan is er door de belangenvereniging een 'Beroeps- en Gedragscode' ontwikkeld. Dit document is beschikbaar voor BMS-leden via de accountpagina onder de tab 'documenten'.