Speel mee met onze EK-pool!

Het Europees kampioenschap voetbal staat voor de deur en wat is er leuker dan dit evenement samen te beleven? We nodigen jullie uit om deel te nemen aan onze EK-voetbalpool! Of je nu een doorgewinterde voetbalkenner bent of gewoon voor de gezelligheid meespeelt, iedereen is welkom. Samen maken we er een spannende en onvergetelijke tijd van!

Dit is een samenwerking van Belangenvereniging BMS en IVS Opleidingen.

Wat kun je winnen?

Hoewel meedoen belangrijker is dan winnen, hebben we voor de beste voorspellers een aantal leuke prijzen in petto:

• 1e Prijs: Volledig BMS-lidmaatschap + Balens-verzekering én Wkkgz voor één jaar óf een passe-partout voor 3 workshops bij IVS Opleidingen.
  • 2e Prijs: Volledig BMS-lidmaatschap + Balens-verzekering voor één jaar óf twee workshops naar keuze bij IVS Opleidingen
  • 3e Prijs: Volledig BMS-lidmaatschap óf 1 workshop naar keuze bij IVS Opleidingen

Registreren

Deelname is vrij. Je hoeft dus geen actief BMS-lid te zijn. Je hebt wel een BMS-account of een EK-account nodig. Via het formulier op deze pagina kun je een EK-account aanmaken om te kunnen meespelen met onze EK-pool. Gebruik dit formulier alleen als je geen BMS-account hebt.

Inloggen

Heb je al een account of ben je op zoek naar de inlog-pagina? Deze vind je hier.

van, van der

Vul onderstaand je e-mailadres en een geldig wachtwoord in. Een geldig wachtwoord bevat minimaal 8 en maximaal 16 geldige karakters. Geldige karakters zijn het standaard alfabet (inclusief hoofdletters), de cijfers 0 t/m 9 en de volgende speciale karakters: -_*+=!

De beveiligingscode is een maatregel om geautomatiseerd misbruik te voorkomen. Voer hier het getoonde getal in.

Beveiligingscode