Activiteiten

De BMS organiseert regelmatig activiteiten. Deze variëren van oefensessies gericht op studenten tot lezingen en/of workshops over interessante en actuele onderwerpen in ons vakgebied. Hoewel meestal toegankelijk voor iedereen kunnen BMS-leden vaak gratis, of tegen een sterk gereduceerd tarief, aan deze activiteiten deelnemen.

Het aantal beschikbare plaatsen is veelal beperkt, vooraf aanmelden is derhalve verplicht.

Overzicht

In het onderstaande overzicht vindt u alle aankomende activiteiten gesorteerd op datumvolgorde.

Activiteiten
Naam Locatie Datum
BMS oefensessie Dordrecht 06-04-2024
Snijzaal Rotterdam 13-04-2024
BMS oefensessie Dordrecht 20-04-2024
BMS oefensessie Dordrecht 11-05-2024
BMS oefensessie Dordrecht 25-05-2024
BMS oefensessie Dordrecht 01-06-2024
BMS oefensessie Dordrecht 08-06-2024

Klik voor meer informatie op de titel van een activiteit.