Lidmaatschapsschild

Lid van de BMS? Dat wil je natuurlijk laten zien!

Speciaal voor onze leden hebben wij een herkenbaar BMS-lidmaatschapsschild gemaakt. Bevestig dit aan de muur of bij de voordeur van jouw praktijk en laat zien dat je aangesloten bent bij dé belangenvereniging BMS!

Ontvang € 5,00 retour!

Heeft het schild een mooie plek in jouw praktijk? Maak daar dan een foto van (van jou en het schild) en stuur deze via de mail op naar onze administratie. Wij plaatsen deze foto dan op onze Social Media en promoten daarmee ook jouw praktijk.

In ruil daarvoor krijg je € 5,00 retour op de aanschafprijs. Daar hoef je verder niets voor te doen. Na ontvangst van de foto, maken wij dat automatisch in orde.

Bij het verlengen van je lidmaatschap ontvang je ieder jaar gratis een nieuwe jaarzegel voor op het schild.

Aanschaf

Het schild (4x185x110 mm) kost € 15,00 (inclusief afstandshouders) en kan bij het afsluiten/verlengen van het lidmaatschap worden aangeschaft.