Lid worden van de Belangenvereniging BMS

Jouw persoonlijke BMS-account

Activiteiten

Student

Iedereen die studeert aan een erkend opleidingsinstituut en straks gediplomeerd werkzaam is in de 'massagewereld' kan lid worden van de belangenvereniging. Twijfel je of jouw opleiding hiervoor ook in aanmerking komt of heb je een vraag? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op, wij helpen je graag!

Lid worden?

De eerste stap op weg naar jouw lidmaatschap van dé Belangenvereniging BMS zet via het aanmaken van een BMS-account. Dit verplicht je nog tot niets.

BMS-account

Ben je al lid? Via jouw persoonlijke BMS-account kun je zelf een heleboel zaken zelf online regelen.

Verzekering

BMS-leden kunnen een aanvullend verzekeringspakket (met Werelddekking) afsluiten via Balens Verzekeringen. Dit pakket bestaat uit een beroeps-, bedrijfs- en productaansprakelijkheidsverzekering én juridische kosten met een eigen risico van € 0,00. Uw polis bij Balens geeft je volledige bescherming met ongelimiteerde juridische kosten voor de Wkkgz.

Wkkgz

De Belangenvereniging BMS is een samenwerking aangegaan met Klachtenportaal Zorg. Hierdoor kunnen BMS-leden zich - in combinatie met een Balens verzekeringspakket - laten registreren voor de Wkkgz.

Activiteiten

De Belangenvereniging BMS organiseert regelmatig activiteiten. Deze variëren van oefensessies gericht op studenten tot lezingen en/of workshops over interessante en actuele onderwerpen in ons vakgebied.

Vraagbaak

In de vraagbaak vind je de antwoorden op een aantal vragen die vaak aan de Belangenvereniging BMS gesteld worden.