Registreren

Via deze pagina kun je een BMS-account aanmaken. Als je in 2017 of daarvoor lid bent geworden dan is er mogelijk al een account voor je aangemaakt. Gebruik in dat geval de wachtwoord-pagina om een (nieuw) wachtwoord aan te vragen.

Lidnummer

Je lidnummer vind je onder meer op je Carte d'Identité en officiële correspondentie van de Belangenvereniging BMS. Voorloopnullen en/of punten (.) mag je eventueel weglaten. Heb je (nog) geen lidnummer of kun je deze niet vinden? Laat het veld 'Lidnummer' dan leeg. Er wordt dan een account aangemaakt met een nieuw/tijdelijk lidnummer.

Vul onderstaand je persoonsgegevens in.

van, van der

Vul onderstaand je hoofdactiviteit in, bijvoorbeeld: massage.

Vul onderstaand je adresgegevens in.

3360 AA

Vul onderstaand je telefoonnummer in.

078-6314466

Vul onderstaand je e-mailadres en een geldig wachtwoord in. Een geldig wachtwoord bevat minimaal 8 en maximaal 16 geldige karakters. Geldige karakters zijn het standaard alfabet (inclusief hoofdletters), de cijfers 0 t/m 9 en de volgende speciale karakters: -_*+=!

De beveiligingscode is een maatregel om geautomatiseerd misbruik te voorkomen. Voer hier het getoonde getal in.

Beveiligingscode