Wachtwoord

Via deze pagina kun je een (nieuw) wachtwoord aanvragen voor je BMS-account. Hiervoor heb je je lidnummer én het - door jou - bij de Belangenvereniging BMS aangemelde e-mailadres nodig. Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Beveiligingscode

Foutmeldingen

Bij één of meerdere foutmeldingen (rode tekst) na een klik op 'Versturen' is de kans groot dat er nog geen (online) BMS-account bestaat voor het opgegeven lidnummer. Een account aanmaken kan via de registratiepagina.

Lidnummer

Je lidnummer vind je onder meer op je Carte d'Identité en officiële correspondentie van de Belangenvereniging BMS. Voorloopnullen en/of punten (.) mag je eventueel weglaten.

E-mailadres

Je BMS-account is gekoppeld het e-mailadres dat bij de Belangenvereniging BMS - voor jou - bekend is.

Beveiligingscode

De beveiligingscode is een maatregel om geautomatiseerd misbruik te voorkomen. Voer hier het getoonde getal in.