BMS oefensessie

Tijdens een oefensessie kunnen studenten (en andere geïnteresseerden) onder begeleiding van een docent hun massage- en sportverzorgingsvaardigheden oefenen. De aanwezige docent zal praktische aanwijzingen geven en deelnemers waar nodig vakkundig corrigeren. Een ideale ondersteuning om goed voorbereid naar het examen toe te werken.

Het meenemen van modellen is niet toegestaan, er wordt onderling geoefend.

Waar, wanneer en wat kost het?

Deze activiteit vindt plaats op 08-06-2024 bij IVS Opleidingen in Dordrecht (Spuiweg 105, 3311 GT). De activiteit begint om 09:30 uur en wordt om 12:30 uur afgesloten.

Kosten

Deelname aan deze activiteit kost € 15,00 voor BMS-leden en € 35,00 voor niet-leden.

Aanmelden

Aanmelden voor deze activiteit kan via de onderstaande knop. Er is ruimte voor maximaal 20 deelnemers aan deze activiteit. Bij minder dan 8 deelnemers behoudt de Belangenvereniging BMS zich het recht voor deze activiteit te annuleren.

Afmelden

Afmelden voor deze activiteit kan (kostenloos) tot 09:30 uur op 05-06-2024.