BMS-lidmaatschap

Gepubliceerd op 1 juli 2022.

BMS-lidmaatschap

Ben jij gediplomeerd werkzaam in de massage- en/of sportverzorgingsbranche dan kan jij lid worden van de belangenvereniging BMS!

Het BMS-lidmaatschap heeft onder andere deze voordelen

• Actueel: Je wordt goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen binnen de branche.
  • Na- en bijscholing: Je kan gratis of met korting deelnemen aan diverse activiteiten.
  • Ledenservicepakket: Je hebt de mogelijkheid om een volwaardig verzekeringspakket af te sluiten (ook als student) en een Wkkgz-registratie af te sluiten.
  • Ondersteuning en advisering: Wij staan dagelijks voor jou klaar bij vragen en/of voor advies.
  • Professionaliseren: Je kan laten zien dat jij over kwaliteit beschikt en je als professionele behandelaar profileren.

Lid worden of jouw lidmaatschap verlengen gaat via het BMS-account.

BMS-account

Inloggen in jouw BMS-account gaat via Ledenservice en dan BMS-account. Ben je nog geen lid? Dan kan jij je hier registreren en een account aanmaken. Na registratie ontvang je een mail ter verificatie.

Vervolgens kan je bij de tab Lidmaatschap het lidmaatschap in het winkelmandje doen. Hierna verschijnt ook de mogelijkheid om het Balens verzekeringspakket en de Wkkgz-registratie in het winkelmandje te doen.

Kies jouw gewenste betaalmethode en klik op betalen. Bij de keuze voor machtiging dien je eenmalig zelf de betaling te doen. Hiermee geef je toestemming en heeft het systeem automatisch de benodigde gegevens.

Heb je betaald, dan kan je daarna in jouw BMS-account bij de tab Kwalificaties jouw behaalde diploma's en certificaten toevoegen.

Let op: Je dient iedere kwalificatie apart toe te voegen en kan na het klikken op bewaren het bestand uploaden.

Bevestiging

Na betaling ontvang je direct een bevestigingsmail met factuur in de bijlage. Deze mail geldt als totale bevestiging. In jouw BMS-account vind je bij de tab Carte d'identité jouw digitale lidmaatschapspas.

LET OP: Indien van toepassing ontvang je tevens van zowel Balens Verzekeringen als Klachtenportaal Zorg een bevestigingsmail.

Lidmaatschapsschild - jaarsticker

Heb jij reeds een BMS-lidmaatschapsschild dan sturen wij na jouw verlenging de jaarsticker toe. Wil jij het schild bestellen? Dit kan je doen in jouw BMS-account bij de tab Winkel