BMS-lidmaatschap 2024

Gepubliceerd op 1 november 2023.

BMS-lidmaatschap 2024 / Tarieven

Een BMS-lidmaatschapsperiode loopt van 1 januari tot en met 31 december.

Regulier

• BMS-lidmaatschap automatische incasso € 59,95
  • BMS-lidmaatschap handmatig verlengen € 69,95

Duo (2 personen, 1 adres)

• BMS-lidmaatschap automatische incasso € 89,90
  • BMS-lidmaatschap handmatig verlengen € 99,90

Extra's

• Verzekeringspakket Balens € 91,00
  • Wkkgz-registratie KPZ € 47,95

*Bij het afsluiten van extra’s worden er bemiddelingskosten van € 10,00 in rekening gebracht.

Machtiging

Heb jij toestemming gegeven voor automatische incasso? Super! Dan hoef jij niets meer te doen en zal eind november de incasso plaatsvinden. Vanzelfsprekend dienen leden zorg te dragen voor voldoende saldo op de opgegeven bankrekening op het moment dat er geïncasseerd wordt.

Uitbreiden

Bij de tab ‘Lidmaatschap’ in jouw BMS-account zie je jouw huidige lidmaatschapsstatus. Heb jij een machtiging afgegeven en wil jij jouw lidmaatschap voor 2024 uitbreiden:

• Wacht dan tot de automatische incasso heeft plaatsgevonden en de contributie is afgeschreven! Voeg daarna aan jouw actieve lidmaatschapsonderdelen de gewenste extra(‘s) toe bij de tab Lidmaatschap en klik op 'betalen'.

Zelf verlengen

Heb jij ervoor gekozen om het lidmaatschap zelf te verlengen, dan kan je dit vanaf 1 november via jouw BMS-account in orde maken. Uiteraard is het op dat moment alsnog mogelijk om te kiezen voor automatische incasso en kan je daar met de betaling toestemming voor geven.

Meest gestelde vragen

Waar kan ik zien of ik reeds een machtiging heb afgegeven?

• Dit kan je terugvinden op jouw factuur. Deze factuur is per mail naar jou verzonden en terug te vinden in jouw BMS-account bij de tab Lidmaatschap. Als er een korting is toegepast, dan betekent het dat jij gekozen hebt voor machtiging en met de betaling toestemming hebt gegeven voor de automatische incasso.

Ik heb een machtiging afgegeven, maar mijn rekeningnummer is gewijzigd. Waar kan ik dit doorgeven?

• Als jouw rekeningnummer gewijzigd is, dan dien je dit zo snel als mogelijk (uiterlijk 20 november) per mail aan ons door te geven. De machtiging op het oude rekeningnummer zal worden verwijderd. Vervolgens kan jij zelf met het nieuwe rekeningnummer de machtiging opnieuw activeren. Je volgt dan de stappen van handmatig verlengen en geeft bij betaling weer toestemming voor de machtiging.

Waar kan ik zien wat ik heb afgesloten?

• Als je ingelogd bent, kan je bij de tab Lidmaatschap jouw actieve lidmaatschapsonderdelen zien. Heb jij een machtiging afgegeven, dan worden deze onderdelen automatisch verlengd voor het aankomende jaar.

Ik heb nog geen machtiging afgegeven, maar wil dit nu wel doen. Hoe doe ik dat?

• Vanaf 1 november is het mogelijk om via jouw BMS-account het lidmaatschap voor 2024 af te sluiten. Jij kan dan bij de tab Lidmaatschap alle gewenste onderdelen voor 2024 in het winkelmandje doen. Vervolgens kies je bij betaalmethode voor Machtiging. Klik dan op Betalen. Je dient nu nog eenmalig de betaling zelf te doen om toestemming te geven voor de automatische incasso.

Ik wil vanaf 1 januari 2024 lid worden, hoe kan ik dit regelen?

• Vanaf 1 november 2023 is het via het BMS-account mogelijk om het BMS-lidmaatschap voor 2024 af te sluiten. Bij de tab Lidmaatschap kan je de gewenste onderdelen in het winkelmandje doen en betalen.

Ik zie alleen het BMS-lidmaatschap, maar wil ook het Balens Verzekeringspakket en de Wkkgz-registratie?

• Je dient eerst het BMS-lidmaatschap in het winkelmandje te doen en dan verschijnt de mogelijkheid om te kiezen voor het verzekeringspakket. Heb je tevens het verzekeringspakket in het winkelmandje gedaan, dan verschijnt de Wkkgz-registratie.

Wat valt er allemaal onder het Balens Verzekeringspakket?

• Dit pakket bestaat uit een beroeps-, bedrijfs- en productaansprakelijkheidsverzekering én juridische kosten met een eigen risico van € 0,00. Jouw polis bij Balens geeft je volledige bescherming met ongelimiteerde juridische kosten voor de Wkkgz.

De contributie is afgeschreven, maar ik heb (nog) geen bevestigingsmail ontvangen met factuur?

• Controleer ook altijd even de spam/reclame/ongewenste items. Je kan de factuur terugvinden en downloaden in jouw BMS-account bij de tab Lidmaatschap (onderaan de pagina).

Ik sta nog niet in het BMS-Register, hoe kan ik dit regelen?

• Je kan deze vermelding activeren in jouw BMS-account bij de tab BMS-Register. Je dient deze vermelding zelf in te schakelen in verband met de privacywetgeving. LET OP: De vermelding is alleen zichtbaar als er minimaal één goedgekeurde (en toepasselijke) kwalificatie aan jouw account gekoppeld is. Ga hiervoor naar de tab Kwalificatie

Bedankt

Jouw steun en vertrouwen in de Belangenvereniging BMS wordt zeer gewaardeerd en we gaan graag met jou het nieuwe jaar in!

Heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag!